vg


Fick VG i matte nationella = VG i slutbetyg i matte.
Hatar VG, men hellre de än G/IG i alla fall.
Men aja, nu har jag lunch ska snart gå till HK eller om det va bild. Har typ en massa att göra klart på bilden så jag tror jag kör på bild, vi skulle ändå typ bara baka eller något onödigt på HKn. Det är sista lektionen sen drar jag hem en stund och gör lite inlägg här! Efter det drar jag till stallet och hämtar lite grejer, och sen hem igen och sen till landet. Tar inte med mej datorn så ingen uppdatering förrens imorgon eftermiddag (om inte världen har gått under...) då jag kommer hem igen från landet! Ska som sagt försöka göra i alla fall ett tidsinställt inlägg som kommer upp ikväll, så att ni har nått att läsa ;)
Nu börjar vi snart så ska sluta nu!
Hörs senare /Clara


Favorit i repris, en bild på mej och Rocky när vi var med i förklassen till KM i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback