Teoriprov.

Ja hejsan!
Lite snabbt dagen + morgonadgen nu då.
Idag:
Först skola, sen direkt till stallet hoppning på Lesemaus. Gick väl ganska bra, det går bättre och bättre iaf. Idag la vi fram dom runda vattenmattorna och en låda plus lite socketbitar under hindrena. Kul och ett + att Lesemaus blev lite mer taggad då, tyckte hon var lite seg förra veckan. Fikade amssor efterhoppningen, snackade med trevliga människor och efter det gick jag hem. När jag kom hem började jag plugga körkortsteorin och har väl gjort det i typ 3 timmar nu...äntligen klar! 
Imorgon:
Först skola med NO prov (som jag inte hunnit plugga så mycket till...), sen hem och käka lite sen till centralen för att göra teoriprov för AM-körkort. Efterd etb ska jag träffa mamma på gullmars sen drar vi till annexet tror jag det var...

Men nu vill jag sova, jätte trött verkligen.
Ni får en bild på MIN moppe!


©lara Bergström

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback