Ingen mer dressyr.

Ja hej, som ni kanska förstår så gick det väl inte sådär jättebra idag. Men nådde mina mål i alla fall,  fick över 60% och bättre än förra gången. Men nu har jag bestämt att jag struntar i dressyren och kör på hoppning istället tills jag hittar någon ponny som jag verkligen känner att jag vill tävla med. I och för sig så är det ju inga mer tävlingar den här tereminen, men ändå.
Imorn så är det väl skola, sen så slipper vi idrotten så vi slutar en timme tidigare. Eftersom vi slipper det så hinner jag rida igen vid fyra för Lillis, så det är ju bra! Ska försöka boka en privat lektion med Agnes och Wilma, vet inte riktigt vem jag ska rida...Sen ska jag prata med Laura om den privata hopp lektionen hon och jag ska ta tillsammans,blev lite förvirrad när vi smsade om det. Vet inte riktigt heller vem jag ska ha då, men tror jag tar Lesemaus då!
Ni ett par bilder från dagen!
Om någon vill att jag ska lägga upp bilder på er så får ni lämna en kommentar!
(Jag vet, jag hade korta läder,vet inte riktigt varför...det bara blev så)




Behöver köpa en ny hjälm...den är inte fin den där...inte alls.
Den är tom ännu fulare när man tävlar dressyr!

Ni får jätte gärna önska något inlägg! Skulle hjälpa mig en del att veta vad ni gillar att läsa om ;)

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback