Söndag

Hej,
orkar inte blogga om dagen för det har ändå inte hänt något...
Men imorn så ska jag till stallet och se om jag kanske kan hänga med när några av hästarna släpps på sommarbete, såklart helst med Faramir! Han skulle tydligen gå med på knatten fram till ett och sen efter det så trodde Irene att han skulle vara med i det första gänget som åker, vad jag förstod i alla fall. Skönt för dom att få komma iväg på ordentliga beten och bara äta.
Hörs väl kanske imorn kväll när jag kommit hem, skriver nog uppföljaren på sommarhästar då!
/Clara


Random fail bild på mig och Faramir från i vintras, fast tycker det var lite gulligt att vi båda blinkade samtidigt!

Iris och jag i julas (Inte min, lånad av en granne ^^)

Kommentarer
Postat av: erica

Sv: Fick inte på den som du fick, mamma var inte där så jag tog en enklare variant att ta på.

2011-06-22 @ 14:47:00
URL: http://crewaef.blogg.se/
Postat av: erica

Sv: mja, har inte riktigt testan än. Har vart så fullt upp och när han är i stallet vill man bara få ut honom så fort som möjligt till polarna - mesig. ;)

2011-06-23 @ 15:10:39
URL: http://crewaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback