Sämsta bloggaren

Hej igen, jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera men det händer lite väl mycket just nu. Skriver lite snabbt bara nu om vad som händer just nu. Just nu tittar jag på teve, snart ska jag till skolan börjar halv tio så har nästan bråttom. Efter skolan drar jag hem till Nathalie en sväng, ska kanske låna skor till balen av henne, köpte ett par igår men dom var mest bara för att faktiskt ha några skor att ha på mig...Sen blir det att gå hem och fixa sig för balen! Ska nog bli ganska kul, men det blir nog innan bloggning efter det. Eftersom det är bal missar jag tyvärr hoppningen, men ska ju hoppa nästa vecka och kanske hoppa igen då också. Så sista gången missar jag i alla fall inte! På torsdag ska vi typ bara äta pizza i skolan, sen blir det väl hem och ta det lugnt sen är det ridning för Lillis mellan 16-17, vid 18 så är det USEK möte. Tror det är sista för den här tereminen. På fredag är det skolavslutning. JAG GÅR UT GRUNDSKOLAN DÅ. Tio år tog det...
Men nu MÅSTE jag gå!
/Clara


Glömde skrivac att jag red istället för Amanda igår för Irre, fick Lesemaus. Var första gången för mej i dressyren på henne, men det gick väl rätt bra. Hon är rätt klurig eller vad man ska säga, men hon släppte efter i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Theres

svar: Corin, han har ju problem med sitt öga "/

2011-06-11 @ 20:43:24
URL: http://enbuskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback