Jag är verkligen helt värdelös på att blogga.

Rubriken säger väl det mesta...funderar på att lägga ner bloggen.

Men iallafall hänt en del sen sist!
Jag har varit på bal, ridit, GÅTT UT GRUNDSKOLAN, varit i stallet, hängt med glada människor, åkt till landet, hälsat på valpar, städat, fått en otrolig längtan efter att gå på hopp lägret på enskede som börjar nästa måndag, insett att jag antagligen inte hinner få ihop 3700 kr på en vecka och att jag inte kommer kunna gå på lägret, insett att jag kanske hinner få ihop till en hopp privat, åkt hem till stan. Aa typ så.

Kan skriva lite mer om ridningen, red Gilbert. Provade att rida honom med sporrar den här gången, och det funkade riktigt bra. Hade även med mig ett spö eftersom han var så fantastiskt seg sist jag red honom, men han var jättefin den här gången! Framme för skänkel och väldigt mjuk. Det som inte gick så bra var väl galoppfattningarna (dom går aldrig bra på honom), som tur var det en grej som vi tränade en hel del på, och det blev bättre och bättre för varje gång. Vi gjorde även en del framdelsvändningar, vilket inte heller gick speciellt bra, men det är nog för att jag inte riktigt vet hur jag ska bära mig åt, men det gick lite bättre efter några gånger! En grej som jag tycker var lite synd var att vi skrittade ut vid kvart i 5 (vi hade då en kvart kvar på lektionen), och det tycker jag känns lite onödigt hade varit mycket roligare att få jobba i typ 5-10 min till, men det ör ju inte jag som bestämmer. Ingen som fotade under lektionen vad jag vet, men ni kan få en gammal bild på mig och Gilbert.


Det är såklart copyright på den här bilden som alla andra också, även fast jag är lat och inte orkar lägga in såndär ©-grej!

Vi hörs (förhoppningsvis) sen!
/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback