Hopp privat (och lite annat...)

Hoppade ju en privat lektion för Nina på Lesemaus för en vecka sen, red med Laura. Det gick helt okej, jag är nöjd och lärde mig något och det är väl det som är meningen? Det var roligt i alla fall opch rätt bra eftersom jag har missat/kommer att missa hoppning. Först var det pga klassresa, sen att jag åkte till skottland och nu blir det för balen. Men sista gången kommer jag kunna vara med på i alla fall, och det är ju bra! Kommer nog ta någon mer hopp privat innan hästarna åker, helst av allt skulle jag vilja vara med på hopplägret, men ska ju redan åka på ett ridläger. Ska försöka att tjäna ihop 3000 eller vad det kostar, men det kan ju bli svårt nu när det inte är så långt kvar...Men ska städa en hel del, så jag får lite pengar! Om ni har något bra tips på sommarjobb är det bara att säga till! (Antar att ingen kommer säga något eftersom alla vill ha dom för sig själva, men man vet ju aldrig...)
Nu får ni ett par bilder från lektionen, blev inte så många men bättre än inget! 
(Jag vet att min sits och sånt inte är perfekt, men jag tar ju lektioner för att lära mig och för att det är roligt.)

En av banorna, galopp på allt förutom bommarna på slutet (vit ring = start, svart = slut):

 Visst har jag ritat fint? (FAIL.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback