Det måste gå dåligt för att det ska kunna gå bra

Jag lägger nog ner med bloggningen nu. Känns inge kul bara som ett måste så jag kommer nog inte blogga så mycket mer. Kanske, kanske får något ryck någon gång, men det är väl inte troligt. Kommer kanske bli så att jag lägger upp ett par inlägg i veckan (som det är nu) med lite bilder men får se.
Kan tillägga att jag har fått veta att jag ska få börja i dressyr specialen till hösten! Och även att jag är nästa på tur att få börja i fredags hoppgruppen! Så det går bra nu, synd bara att det är slut på tereminen nu. Rider ju sista gången imorn, lite tråkigt men så är det. Hade ju gärna gått på ett ridläger på enskede också, men har inga pengar till det så det blir ju lite svårt...Funderar på att istället gå på igångsättnings lägret i höst, men vet ju inte ens när skolan börjar och vart jag börjar så kanske inte kan. Vet inte vilken häst heller...
Men hejdå! Nu ska jag bara njuta av sommarlovet ;)
Vi hörs kanske snart igen! /Clara

Fick hoppa Rocky idag! Det var ett tag sen, gick väl ganska sådär jätte dåligt. Men jag vann stilhoppningen ändå på något konstigt sätt?

Kommentarer
Postat av: Li

Fin blogg Clara!

Sluta inte blogga nu när jag precis har hittat den (och jag har redan hunnit läsa alla inläggen hehe) :)

2011-06-16 @ 14:02:07
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback