Comeback?

HEJ! ja nu var det ett tag sen, men kul att se att det ändå är någras besökare som tittar in för att se om jag har uppdaterat nått! Måste få skylla på lite olika grejer varför jag inte har bloggat på så länge...
Först var jag på Möja på klassresa, sen var det ehm ja det hände en massa en sen nu i veckan var jag i Skottland. Har även hunnit jobba på en hundutställning i Vallentuna. Ska lägga upp en massa bilder, från medlemsdagen, när jag red en hopp privat för Nina med Laura på Lesemaus och skottland! Kommer inte orka "skriva igen" alllt jag har missat, har glömt ganska mycket vad jag har gjort. Men ska som det står i rubriken försöka göra typ en comeback, och börja uppdatera varje dag.

Nu är jag på landet ialla fall, ska gå ut så fort jag har skrivit klart här och vara i det härliga vädret! Ska inte göra något speciellt idag, bara njuta av sommaren.Imorn åker jag tåg hem till Stockholm, förhoppningvis hinner jag hem så att jag hinner titta på lokala dressyrtävlingen på enskede. På måndag blir det att hänga med på tävling som hästskötare åt Sarah till Sundby, förhoppningsvis får jag tid att fota de andra ekipagen (tror det blir fyra totalt från Enskede). Jag och Cassie ska båda hjälpa Sarah eftersom hon har två ponnysar med sig, Faramir och Madera, tror det kommer bli så att vi turas om med dom två, men båda vill ha Faramir (såklart!). Men Cassie har ju faktiskts varit med på flera tävlingar med honom så tycker jag kan få ha honom då...Har även hört att Madera är jobbig och ouppfostrad på tävlingar så det skulle ju vara rätt skönt att slippa. Faramir är ju en liten ängel på tävling, faktiskt. Trodde han skulle vara jätte jobbig men han är jättesnäll, om man räknar bort lastningen...

Långt inlägg nu! Ska försöka få upp lite bilder innan kvällen är slut ;)
Update: Försenat inlägg pga att datorn är dum.

/Clara

Sommar <3



Kommentarer
Postat av: Theres

Haha, nee x) förresten, vill du skicka bilderna från maskeradhoppningen? :)

2011-06-04 @ 22:39:53
URL: http://enbuskes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback